Merhaba sevgili okurlar,

Bugün ilk tatlı tarifimi uyguladım. Sanırım yapılabilecek en kolay tarifi buldum ve uyguladım. Hazırlaması 20 dakika süren tarifi sizlerle de paylaşıyorum.

Malzemeler:

-150 gram bitter çikolata

-200 gram petibör bisküvi

-200 gram krema

-Süslemek için kakao ya da hindistan cevizi

Hazırlanışı:

Öncelikle tavaya kremamızı döküyoruz ve ısıtıyoruz. Çikolatamızı elimizle küçük parçalara ayırıp erimesi için içerisine bırakıyoruz.

tartufi al cioccolato

Robotta bisküvilerimizi çekerek un haline getiriyoruz.

Çikolatamız tamamen eridiğinde krema ve çikolatayı iyice karıştırıyoruz ve çekilmiş bisküvimizi ekliyoruz. Çikolatalı sosu bisküvilere iyice yediriyoruz.

tartufi al cioccolato 2

Sonra elimizle küçük toplar yapıyoruz. Ben nesquik ve kakaoyu karıştırıp çikolata toplarını bu karışıma buladım. Böylece kakaonun acılığı azalıyor. İsterseniz hindistan cevizine de batırabilirsiniz.

Sonra dolapta soğumaya bırakıyoruz ve çikolata donunca servis ediyoruz.

Afiyet olsun!

tartufi al cioccolato 3

Rb

