Merhabalar,

Yarın Pazar. Eminim kahvaltıda yemek için pratik ve bir o kadar da lezzetli tarifler arıyorsunuz. İşte bu tarif isteklerinizi karşılayacak türden.

Tramezzini için İtalya’nın en meşhur sandviçi diyebiliriz. Bu tarif de orijinalinde mozzarella peyniri ile yapılıyor ve adı da ‘Mozzarella in carrozza’ olarak geçiyor fakat ben mozarellam bittiği için tarifi kaşar peyniri ile uyguladım ve mini sandviçlere benzediklerinden bu adı verdim. Umarım sizler de bu tarifi bizler kadar beğenirsiniz.

Malzemeler:

-8 dilim tost ekmeği

-3 yumurta

-100 ml süt

-10-15 dilim ince kesilmiş kaşar peyniri

-4 dilim jambon

-Tuz, karabiber

Hazırlanışı:

Tost ekmeklerimizin kenarlarını 2 dilimi üst üste koyarak kesiyoruz. Sadece üst üste 2 dilim ekmek içi kalıyor. Alttaki dilimin içerisine kaşar peyniri ve jambon koyuyoruz.

??????????

2. dilim ile üzerlerini kapatıp 2 adet üçgen oluşacak şekilde ortadan kesiyoruz.

??????????

İlk olarak iyice una buluyoruz. Sonra yumurta ve sütü karıştırıp içerisine tuz ve karabiber eklediğimiz karışıma batırıyoruz. Sonra tavada, ayçiçek yağında arkalı önlü kızartıyoruz. (Mini sandviçin her köşesinin iyice unla ve yumurtalı karışımla bulanması oldukça önemli. Böylelikle yağ sıçramamış oluyor.)

??????????

Ben kendim için önceden kalan ıspanaklı sostan kullandım. Önce onu sürüp üzerine peynir koyarak hazırladım ve inanın lezzeti muhteşemdi. Et yemeyenler öyle de deneyebilir. İçerisine istediğinizi koyabilir, zevkinize göre sandviçler yaratabilirsiniz.

Afiyet olsun!

??????????

