Merhaba sevgili okurlar,

30 günde 30 İtalyan Yemeği projemi fazladan bir tarifle sonlandırıyorum.

En güzel mantar yemeğini yemeye hazır olun! Hiç abartmadan söyleyebilirim ki bu tarif bu zamana kadar denediğim en lezzetli mantar tarifidir. İtalya’da bir arkadaşım hazırlamıştı ve ben de özel bir ismi olduğunu bile bilmeden bu tarifi evde uyguladım. Daha sonra araştırdığımda bu yemeğin de bir adı olduğunu görmüş oldum. Eğer mantar seviyorsanız bu tarif sizi oldukça tatmin edecektir.

Diğer projelerde görüşmek üzere.

Malzemeler:

-250 gram mantar

-3 yemek kaşığı tereyağı

-3 yemek kaşığı beyaz şarap

-Maydanoz (Sevdiğiniz oranda koyabilirsiniz. Ben kullanmadım.)

-Tuz, karabiber

Hazırlanışı:

Mantarları iyice yıkıyoruz ve olabildiğince ince doğruyoruz.

Tavada tereyağını erittikten sonra mantarları tavaya atıyoruz ve üzerine şarabımızı ekliyoruz. Tuzunu ve karabiberini de ekledikten sonra karıştırıp tavanın kapağını kapatıyoruz. Arada karıştırıyoruz.

P1020346 (2)

Mantarlar yumuşadığında ocaktan alıyor ve servis ediyoruz. Maydanozla süsleyebilirsiniz.

Afiyet olsun!

P1020350 (2)

