Merhabalar,

Hepimiz farklı farklı sitelerden güvenerek değişik kek tarifleri deniyoruz. Maalesef bu tariflerin hepsi başarılı olmuyor ve fırından çıkardığımız kekin içi pişmeyebiliyor, kek kalıba yapışabiliyor. İçine koyduğumuz bir sürü malzemeye ve harcadığımız zamana yazık oluyor.

İşte ben de bugün pasta yapmak için bulduğum pandispanya tariflerinden birinin kurbanı oldum. Moralim o kadar bozuldu ki keki çöpe atmak istedim. Fakat sonra emeğime üzülerek bu kekten nasıl bir tatlı yaratabileceğimi düşündüm. Üzerine bir krema hazırlayarak supangle yaptım. Sonuç mükemmel oldu.

Malzemeler:

-Kek, pandispanya (Hazır da olabilir)

Krema için:

-4 veya 5 yemek kaşığı şeker

-Yarım paket bitter çikolata (40 gram)

-4 su bardağı süt

-3 yemek kaşığı un

-2 yemek kaşığı pirinç unu

-1 yumurta sarısı

-İsteğe bağlı olarak böğürtlen. Ben bir avuç kullandım.

Hazırlanışı:

Krema için malzemelerimizi bir tencerede karıştırıp ateşin üzerine alıyoruz. Kısıktan biraz fazla ateşte sürekli karıştırarak pişiriyoruz. Koyulaşınca ateşten alıyoruz.

Kaselere ekmeği küçük parçalara ayırır gibi koyduğumuz kekin üzerine eşit miktarda kremadan döküyoruz. (Keki kasenin yarısına kadar doldurduğumuzda krema 6 kaseye yetecek kadar çıkıyor.)

supangle

Üzerini çikolata damlaları ve böğürtlenle süsleyip dolapta soğuttuktan sonra servis yapıyoruz.

Afiyet olsun!

supangle 2

supangle 3

